REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SKŁADANIE I ODBIÓR ZAMÓWIENIA

  1. Aby złożyć zamówienie, należy wypełnić wskazany na tej stronie formularz. Warunkiem złożenia zamówienia w sklepie internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji zamówienia.
  2. Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/telefonicznie/drogą mailową.
  3. Zamówienie dokonywane jest przez wybór właściwej pozycji, wybór liczby ilości sztuk i kliknięcie znaku „dodaj do koszyka”. Po potwierdzeniu wyboru, Klient przenoszony jest na stronę wyboru sposobu płatności i sposobu odbioru zamówienia.
  4. Odbiór zamówienia może być dokonany osobiście w siedzibie kwiateria.com.pl bez dodatkowej opłaty. Zamówienie może być także dostarczone na adres wskazany przez Klienta za odpowiednią opłatą. Na terenie Opola dowóz bezpłatny.
  5. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma mail bądź wiadomość sms potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  6. Składając zamówienie, Klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
  7. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto.
  8. W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
  9. Niektóre produkty mogą być w danym momencie niedostępne, pomimo, że na stronie istnieje możliwość ich zakupu. W sytuacji braku zamówionego towaru kwiateria.com.pl informuje o tym Klienta mailem bądź telefonicznie. Wedle wyboru Klienta – uiszczona należność jest zwracana na jego rachunek bankowy, albo wysyłany jest inny towar w tej samej cenie, wybrany przez Klienta.

PŁATNOŚĆ

  1. Sposoby płatności: przelew na rachunek bankowy lub płatność przy odbiorze w punkcie. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy w przypadku płatności przelewem lub wysłaniu potwierdzenia przelewu na e-mail (24 godziny przed dostarczeniem), w innym wypadku zamówienie zostaje anulowane
  2. Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).

REKLAMACJE

  1. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń otrzymanej przesyłki kurierskiej Klient jest zobowiązany do natychmiastowego powiadomienia o tym firmy kurierskiej oraz sklepu kwiateria.com.pl
  2. W celu udokumentowania uszkodzonego opakowania w transporcie lub gdy kwiaty będą zniszczone, należy niezwłocznie po odebraniu przesyłki wysłać na adres mailowy, bądź mms-em zdjęcie produktu. W przeciwnym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane.
  3. Na podstawie ustawy o prawach konsumenta art.38 pkt 4 – konsument nie ma prawa odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, jeżeli jej przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.